TOP
0
Winkelwagen
U heeft geen artikelen
in uw winkelwagentje.
FAQ / Vraag en antwoord
 

Is Zevenboom een nieuwkomer op de schildersmarkt?

Integendeel.

Zevenboom bestaat al sinds 1842 (destijds August Zevenboom) als kwastenfabriek, oorspronkelijk gevestigd in Amsterdam. Nu is Zevenboom gevestigd in Den Bosch en leveren we praktisch alles wat de professionele schilder nodig heeft.

 

Aan wie levert Zevenboom?

Voornamelijk aan schildersbedrijven.

Het klantenbestand van Zevenboom bestaat voor 90% uit schildersbedrijven. We leveren ook non-paint producten aan enkele winkels en de industrie. Particulieren kunnen wij niet van dienst zijn. Bij het registreren vragen wij om uw Kamer van Koophandel inschrijvingsnummer.

 

Waarom zou ik bij Zevenboom bestellen i.p.v. bij mijn grossier 'om de hoek'?

Wij zijn de (non) paint specialist met de laagste prijzen!

Zevenboom is de specialist op het gebied van non-paint en U bent bij ons gewoon goedkoper uit dan bij uw huidige leverancier. Soms gaat het om enkele procenten, maak vaak is het verschil veel groter. Bijvoorbeeld de producten van ons eigen AZET label. U koopt A-kwaliteit voor de laagste prijs in Nederland! Maar ook de bekende merken zijn bij ons goedkoper.

 

Waar wordt het merk Azet geproduceerd?

Sommige producten in 'eigen huis', andere bij derden.

Een deel van het Azet assortiment produceren we zelf. Een ander deel wordt door fabrieken in binnen- en buitenland volgens onze specificaties gemaakt. Daarbij stellen wij steeds twee voorwaarden. De kwaliteit moet minimaal gelijk zijn aan die van de bekende A-merken en de prijs moet beduidend lager zijn.

 

Heb ik enige zekerheid als ik via de webshop bestel?

Bij Schildersvoordeel.nl heeft u 100% zekerheid!

U koopt bij Zevenboom. Zevenboom is geen webshop maar een bedrijf dat al ruim 170 jaar bestaat! De webshop Schildersvoordeel.nl is slechts een bestelmogelijkheid van ons bedrijf. Wij bieden u 100% garantie. Als u niet tevreden bent over onze producten, nemen we ze gewoon retour. Daar doen we niet moeilijk over.

 

Ik heb een vraag over uw producten; maar ik heb een hekel aan callcenters.

Wij ook!

Daarom krijgt u bij ons geen studenten aan de telefoon. Onze binnendienst wordt bemand door mensen die de producten kennen en weten waar ze over praten. En als uw vragen technisch zijn, dan zorgt onze binnendienst dat een (verf)technisch specialist u voorziet van een betrouwbaar advies. U kunt uw vragen vanzelfsprekend ook via e-mail aan ons stellen. Wat u het prettigst vindt.

 

Kan ik via de webshop betalen?

Nee, U koopt op rekening.

U vindt in onze webshop geen betaalmogelijkheden. U loopt dus ook geen risico dat uw bank- en pasgegevens in verkeerde handen vallen. U kunt zich er eerst van overtuigen dat de bestelling in goede orde en compleet bij u wordt afgeleverd. Daarna betaalt u de factuur binnen 14 dagen.

 

Zijn de leveringen franco?

Ja, vanaf € 200,=.

Bij orders vanaf € 200,= netto goederenbedrag sturen wij de bestelling zonder verdere kosten naar u toe. Mocht uw bestelling kleiner zijn, dan berekenen wij een bedrag van € 7,50 als bijdrage in de vrachtkosten.

 

Waarom heb ik een inlogcode nodig?

Wij willen niet dat uw inkoopprijzen voor iedereen op het internet te zien zijn.

Wij leveren niet aan particulieren en willen ook niet dat zij uw inkoopprijzen via het internet kunnen achterhalen. Daarom is een inlogcode nodig om de prijzen te kunnen zien en om te kunnen bestellen. Uw medewerkers en klanten kunnen op de site wel gewoon alle producten bekijken zonder in te loggen.

 

Als een product niet in de webshop staat is het dan ook niet leverbaar?

Misschien toch wel; daarom altijd even informeren.

In de webshop staan de artikelen die we doorgaans op voorraad houden. Als u een product zoekt dat u niet kunt vinden in de webshop, dan is het verstandig om even bij ons te informeren. Wellicht kunnen wij het voor u bestellen. Dus altijd even bellen of mailen.